Editors Picks

Κυριακή, 7 Ιουνίου 2015

Τα δύο τρίτα των καταγγελιών από καταναλωτές, αφορούν τo ηλεκτρονικό εμπόριο

By on 5:31 μ.μ.


Την πορεία ανόδου της δημοτικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη φαίνεται ότι ακολουθούν και τα προβλήματα, που σχετίζονται με τις ηλεκτρονικές αγορές.
Μέσα σε περίπου μια δεκαετία οι καταγγελίες των καταναλωτών, που σχετίζονται με θέματα διασυνοριακού e-commerce έφτασαν να αποτελούν (2014) περισσότερο από τα δύο τρίτα (ποσοστό 78%) του συνόλου των καταγγελιών από μόλις 29% το 2005.
Τα παραπάνω στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή (ECC-Net), το οποίο γιόρτασε τα δέκα χρόνια του θεσμού των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή (ΕΚΚ). Σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία, τα τελευταία δέκα χρόνια, τα ΕΚΚ έχουν δεχθεί πάνω από 650.000 αιτήματα/ερωτήματα για πληροφορίες και συμβουλές, σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών. Κατά τα έτη 2012-2014 διαπιστώθηκε αύξηση των σχετικών αιτημάτων – ερωτημάτων κατά 30%.
Επιπλέον, έχουν διαχειρισθεί 300.000 καταγγελίες καταναλωτών, που αφορούσαν διασυνοριακές αγορές, ενώ έχουν επιτύχει να επιλύσουν πάνω από τα 2/3 των καταγγελιών αυτών με φιλικό τρόπο, αζημίως για τον καταναλωτή, παρακάμπτοντας τη χρονοβόρα και δαπανηρή δικαστική οδό. Τέλος, καταμετρήθηκαν πάνω από 3,5 εκατομμύρια επισκέψεις στις ιστοσελίδες των E.K.K. μόνο κατά το 2014.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου