Editors Picks

Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2014

Το Ανώτατο Τεχνολογικό Ίδρυμα Καλαμάτας χρησιμοποιεί το Office 365

By on 3:46 μ.μ.

Τα οφέλη της χρήσης του Office 365 για την εκπαίδευση διαπιστώνει ήδη το Ανώτατο Τεχνολογικό Ίδρυμα (ΑΤΕΙ) Καλαμάτας, το οποίο αποτελεί ένα από τα πρώτα δημόσια ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα στην Ελλάδα που χρησιμοποιούν την πιο σύγχρονη σουίτα επικοινωνίας και συνεργασίας της Microsoft στο cloud.
Το Office 365 για την εκπαίδευση παρέχεται δωρεάν σε σχολεία, πανεπιστήμια και εκπαιδευτικούς οργανισμούς και περιλαμβάνει υπηρεσίες email, ημερολογίων και επαφών (Exchange Online), ηλεκτρονική πύλη συνεργασίας, διαβαθμισμένης πρόσβασης σε έγγραφα & πληροφορίες (SharePoint Online), υπηρεσία τηλεδιάσκεψης, επικοινωνίας, τηλε-εκπαίδευσης (Lync Online), καθώς και online εκδόσεις των Word, Excel, PowerPoint & OneNote (Office Web apps).
Στοχεύοντας στη μείωση του κόστους λειτουργίας και συντήρησης της υποδομής που διαθέτει το ίδρυμα, αλλά και στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων προς τους σπουδαστές υπηρεσιών, το τεχνικό τμήμα του ιδρύματος ανέπτυξε μια υβριδική υποδομή, διατηρώντας το ήδη υπάρχον σύστημα πληροφορικής προς χρήση από τους καθηγητές και το προσωπικό και προσθέτοντας το Office 365 για χρήση από τους 5.099 φοιτητές. Η υλοποίηση της μετάβασης στην cloud υπηρεσία της Microsoft ξεκίνησε στα μέσα Οκτωβρίου και ολοκληρώθηκε στα τέλη του ίδιου μήνα, ενώ για την καλύτερη διαχείριση των χρηστών, αναπτύχθηκε μια λύση που επιτρέπει στο ίδρυμα να μπορεί ανά πάσα στιγμή να αποστείλει ενημερώσεις σε συγκεκριμένη ομάδα παραληπτών.
Η στρατηγική απόφαση του ΑΤΕΙ Καλαμάτας για μετάβαση των φοιτητών στις online υπηρεσίες της Microsoft συνεπάγεται ήδη σημαντικά οφέλη για τη λειτουργία του. Η βασική διαφορά διαπιστώνεται σε επίπεδο κόστους, καθώς με τη χρήση του Office 365 μειώνεται ο αριθμός των μηχανημάτων που απαιτείται να είναι σε λειτουργία προκειμένου να καλυφθεί ο μεγάλος όγκος χρηστών. Ως εκ τούτου περιορίζονται δραστικά οι ανάγκες για επενδύσεις σε επίπεδο hardware και άδειες software για την κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας και συνεργασίας.
Επιπλέον, επειδή το Office 365 είναι cloud υπηρεσία με εγγύηση διαθεσιμότητας 99,9% από τη Microsoft, δεν απαιτείται η διαρκής επίβλεψη των μηχανημάτων από το τεχνικό τμήμα του ιδρύματος, το οποίο έχει πλέον τη δυνατότητα να εστιάσει την προσοχή του σε άλλα σημαντικά έργα που σχετίζονται με την έρευνα και την μάθηση. Επισημαίνεται ωστόσο ότι η διαχείριση των λειτουργιών όλων των server που καλύπτουν κάθε υπηρεσία παραμένει στην αρμοδιότητα του τεχνικού τμήματος του ιδρύματος.
Τέλος, οι φοιτητές του ΑΤΕΙ Καλαμάτας απολαμβάνουν τις λειτουργίες που τους προσφέρει η ολοκληρωμένη λύση επικοινωνίας και συνεργασίας Office 365, όπως δυνατότητα ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων και συνομιλίας μέσω video, δημιουργία εγγράφων με τα Office Web Apps που διαθέτουν τα ίδια χαρακτηριστικά με την desktop έκδοση του Microsoft Office, κοινή χρήση σημειώσεων μαθημάτων με το συγχρονισμό των σημειωματάριων του OneNote, καθώς και δημιουργία ψηφιακών portfolio. Παράλληλα το προσωπικό του ιδρύματος συνεχίζει να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο χωρίς να παρατηρήσει κάποια αλλαγή.
O κ. Φώτης Δραγανίδης, Διευθυντής Τομέα Εκπαίδευσης της Microsoft δήλωσε «Το ΑΤΕΙ Καλαμάτας επέλεξε την λύση Office 365 για την Εκπαίδευση της Microsoft παρέχοντας με αυτόν τον τρόπο τις πιο σύγχρονες υπηρεσίες e-mail και online συνεργασίας και επικοινωνίας στους φοιτητές του ιδρύματος, χωρίς κανένα κόστος. Είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το πώς μπορούν οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί στη χώρα μας να βελτιώσουν την τεχνολογική υποδομή που υποστηρίζει τις εκπαιδευτικές και λειτουργικές τους διαδικασίες, χωρίς επιβάρυνση του οικονομικού τους προϋπολογισμού».
O κ. Θεόδωρος Κοτσιλιέρης, μέλος του Εκπαιδευτικού Προσωπικού του ΑΤΕΙ Καλαμάτας και Ιδρυματικός Υπεύθυνος του Κέντρου Δικτύων δήλωσε: «Το προϊόν Office 365 της Microsoft για Εκπαιδευτικά Ιδρύματα αποτελεί ιδανική λύση εξοικονόμησης υλικών πόρων και χρόνου εξοικονομώντας παράλληλα χρήματα για έξοδα συντήρησης. Χωρίς την προμήθεια νέων υπολογιστικών συστημάτων και με το υφιστάμενο προσωπικό του τμήματος Πληροφορικής, εντός 15 ημερών, δημιουργήθηκαν περισσότεροι από 5000 λογαριασμοί χρηστών. Έκτοτε, το σύστημα λειτουργεί απρόσκοπτα συμβάλλοντας στην περαιτέρω εξοικείωση των χρηστών με τις πλέον δημοφιλείς εφαρμογές της Microsoft».




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου