Editors Picks

Παρασκευή, 27 Ιουνίου 2014

Οι χρήστες προτιμούν τα παιχνίδια μέσω Smartphones

By on 2:27 μ.μ.

Αν και ο Super Mario ήταν επί δεκαετίες ο αγαπημένος μικρών και μεγάλων, πλέον η Nintendo μόνο ζημίες μετράει, καθώς τα παιχνίδια στα smartphones διεκδικούν όλο και περισσότερο μερίδιο στην αγορά, με την πτώση της ζήτησης για τα προϊόντα της Nintendo να είναι μεγαλύτερη των εκτιμήσεων.
Η εταιρεία μηχανών βιντεοπαιχνιδιών είχε μια καθαρή απώλεια 329 εκατ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2014, καθώς πωλήθηκαν μονάχα 2.720.000 μονάδες από το «Wii U».
Πάντως, η Nintendo σχεδιάζει να βγάλει στην αγορά τα παιχνίδια «Mario Kart 8» για το Wii U το τέλος Μαΐου, ενώ το καινούριο «Super Smash Bros.» θα είναι διαθέσιμο για τις 3DS πλατφόρμες το φετινό καλοκαίρι και για το Wii U το χειμώνα.


Ύστερα από πέντε χρόνια, το Civilization, η ιστορική σειρά παιχνιδιών στρατηγικής του Sid Meier, επιστρέφει στα smartphones, δίνοντας έτσι μία νέα ευκαιρία στους gamers (και φανατικούς φίλους του mobile gaming) να κατακτήσουν τον κόσμο! To Civilization Revolution 2, το οποίο είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει μέσα στον Ιούλιο, αναμένεται να αποτελέσει το πρώτο παιχνίδι της θρυλικής σειράς, το οποίο θα είναι σχεδιασμένο αποκλειστικά για smartphones!


Τα στοιχεία του App Annie καταδεικνύουν ότι οι καταναλωτές ξοδεύουν τέσσερις φορές περισσότερα χρήματα για αγορά παιχνιδιών από το App Store της Apple και το Play Store της Google, απ' ότι αν αγόραζαν παιχνίδια για φορητές κονσόλες.

Σύμφωνα με το App Annie, αν και μόνο η αγορά παιχνιδιών από το Play Store, ξεπέρασε τις αγορές τίτλων για φορητές κονσόλες το δεύτερο τρίμηνο του 2013, εντούτοις οι αγορές παιχνιδιών από το App Store συνεχίζουν να ξεπερνούν και τις δύο αυτές κατηγορίες, φέρνοντας αρκετά περισσότερα κέρδη στην Apple.

Τον περασμένο Ιούλιο, τα downloads από το Google Play Store είχαν ξεπεράσει αυτά του App Store της Apple, με τα κέρδη όμως του τελευταίου να είναι 2.3 φορές περισσότερα. Η έρευνα αναφέρει επίσης ότι τα παιχνίδια εξακολουθούν να είναι ο κινητήριος μοχλός των οικοσυστημάτων της Apple και τη Google, αποτελώντας το 40% των συνολικών downloads. Τα κέρδη αντίστοιχα που αντιστοιχούν σε πωλήσεις παιχνιδιών σημείωσαν σημαντική αύξηση από το πρώτο στο δεύτερο τρίμηνο του 2013 και αποτελούν το 70% των συνολικών εσόδων και για τα δύο ηλεκτρονικά καταστήματα.

Μαζική τρέλα έχει προκαλέσει ένα νέο παιχνίδι για smartphones το οποίο καθήλωσε τους παίκτες σε όλο τον κόσμο. Μάλιστα, είναι τόσο δημοφιλές που μετά την ξαφνική απόσυρσή του, οι παίκτες πληρώνουν μέχρι και 99.000 ευρώ για να το αποκτήσουν ξανά.
Πρόκειται για το flappy bird που δημιούργησε ο Nγκιεν Χα Ντονγκ και έχει ξετρελάνει μεγάλους και μικρούς. Το παιχνίδι είναι απλό και ταυτόχρονα εκνευριστικά δύσκολο: Οδηγείτε ένα πουλάκι που χοροπηδάει, να περάσει ανάμεσα από εμπόδια, χωρίς να πέσει πάνω τους, ωστόσο, όσο εύκολο κι αν ακούγεται, στην πράξη είναι σχεδόν αδύνατο να περάσει κανείς έστω τα δύο πρώτα εμπόδια.
Το πιο τρελό απ” όλα είναι ότι ο δημιουργός του αποφάσισε να αποσύρει το παιχνίδι από τα διαδικτυακά καταστήματα (Apple Store και Google Play), όχι για νομικούς ή άλλους παρόμοιους λόγους, αλλά γιατί είχε χάσει την ησυχία του. Συγκεκριμένα, μπορεί το παιχνίδι να ήταν δωρεάν, αλλά απέφερε στον δημιουργό του περίπου $50.000 την ημέρα, από τις διαφημίσεις, με αποτέλεσμα το κινητό του να μη σταματάει να χτυπάει και τα mail να έρχονται βροχή.
Πλέον, μετά την απόσυρση του παιχνιδιού, έχουν κάνει την εμφάνιση τους αρκετοί επιτήδειοι, οι οποίοι πουλάνε στο διαδίκτυο την εφαρμογή με το αζημίωτο. Πρόσφατο κρούσμα: ένα iPhone που πωλείται στο e-Bay για 99.000 δολάρια, μόνο και μόνο επειδή έχει εγκατεστημένο το αυθεντικό flappy bird.


Επιμέλεια
Βαδράτσικας Χρήστος


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου